Franklin Templeton Investments

Inspiracją do stworzenia eventu o tematyce Lodowej krainy jest istniejący w Szwecji Lodowy Hotel. Rokrocznie mniejwięcej w połowie kwietnia hotel roztapia się, po czym w grudniu buduje się go od nowa w innym kształcie. Do jegobudowy zużywa się 30000 ton śniegu i 4000 ton lodu. Ta nietypowa budowla posiada 60 pokoi, kino, świątynię, galerięsztuki, w której wystawiane są dzieła sztuki "lodowej", bar, gdzie drinki podaje się w lodowych szklankach, a do jedzeniasą dania kuchni lapońskiej, która opiera się głównie na mięsie reniferów, rybach, grzybach oraz różnego rodzajujagodach.I właśnie podobny klimat chcieliśmy stworzyć podczas eventu tym bardziej, że odbywał się on w okresie zimy.

Salę podczas wieczornego spotkania przekształciliśmy w salę z lodowego hotelu. Efekt taki uzyskany został dzięki specjalnej scenografii i odpowiedniemu oświetleniu przestrzeni eventowej.Scenografia uzupełniona była pięknym lodowym barem, Goście byli witani specjalnie na tę okazję przygotowanym„lodowym drinkiem”. Atrakcją wieczoru był występ grupy Multivisual, która specjalizuje się w pokazach artystycznychłączących w sobie elementy współczesnej sztuki cyrkowej, iluzji z wykorzystaniem laserów oraz najnowocześniejszychrekwizytów multimedialnych potrafiących wyświetlić w powietrzu dowolna grafikę.